SISTA LÄXAN

Jag sitter just nu och håller på med min sista läxa. Egentligen är det inte ens en läxa, men jag har varit borta så mycket från spanskan det senaste så jag och Fanny fick ta hem och jobba lite hemma. Den här uppgiften spelar nog inte så stor roll, för vi har redan fått betyget i spanska, men ändå. ;) Vi har även fått betyg i so, svenska, hemkunskap och bild. Än så länge är jag nöjd i alla fall! :)

Igår valde jag ut lite bilder som ska skrivas ut och sättas upp på min vägg hemma hos mamma. Jag har fem ramar som bara ligger i ett hörn och väntar på att få bilder, och det ska bli kul att ha någonting eget uppsatt. Jag vet inte om jag är nöjd med bilderna jag valde, men jag ville ha dem i svartvitt, och det var svårt att hitta bilder att passade i det. Jag kommer förmodligen byta ut några av bilderna om ett tag om jag inte är nöjd.



Katten på 4:e bilden heter Stina och är världens sötaste och tjockaste katt. Jag har även en till katt som heter Bastian, och om jag orkar så kan jag fixa lite bilder på dem och lägga upp på bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: Staffan

Fina bilder, snyggt med svartvitt :)

2009-12-16 @ 19:30:11
URL: http://www.stfoto.se
Postat av: Fanny

vilka snygga, de blir nog as bra! :D

2009-12-17 @ 18:43:42
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com
Postat av: em!

gillar!

2010-03-08 @ 20:19:58
URL: http://emmaklemets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0