LUCIA



Idag har det varit Lucia-övning i skolan hela dagen och det var faktiskt riktigt roligt tycker jag. Imorgon har vi första framträdandet för skolan och sedan har vi ett på kvällen för familjer. Jag har i och för sig inte så stor betydelse i det hela, jag står bara i kören och sjunger. Men det är väldigt mysigt och kul ändå. :)

Tillagt: Var med i min kompis Fannys tävling där man kan vinna shampoo och balsam eller en signerad singel från Jonathan Fagerlund. Det är helt gratis att vara med så självklart ska du vara det! :D

Kommentarer
Postat av: Lillie

så fruktansvärt söt är du älskade unge!!<3

2009-12-10 @ 20:53:38
Postat av: juliairene

är du lucia? :D



vad sa du göra i helgen sötnos? :)

2009-12-10 @ 20:57:32
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: majja

åh sikken sööötnuuus bild gumman :)

2009-12-12 @ 10:22:06
URL: http://aattelingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0