JULAFTON: DEL TVÅ



De flesta av mina julklappar. :)
1. Reflexskärm 80cm (fem färger)
2. Twilight poster (158cm x 53cm)
3. Presentkort på vilken affär som helst i stan
4. Pengar
5. Mer pengar :)
6. New moon kalender med massa nsygga bilder på bland annat Taylor Lautner och Robert Pattinson! :D (Tack Fanny!)
7. Twilight "Limited Special Edition"
8. Digital Camera (engelsk foto-tidning)
9. Två böcker på engelska, bl.a. The Host av Stephenie Meyer (hon som har skrivit the twilight saga)
10. Godis!
Sen fick jag ett pannband och en bild som man klistrar på baksidan av datorn också (new moon ofc! :D). Pannbandet glömde jag att lägga med i bild och data-bilden hade inte kommit till posten än. Jag kan ha glömt någonting men jag tror att jag fick med det mesta. Pengarna jag fick funderar jag på att köpa en snowboard för. Jag ska nämligen på skid-läger till Trysil i februari så det skulle ju inte sitta fel att ha en snowboard tills dess. ;) Fast jag vill även köpa ett nytt objektiv så vi får väl se vad det blir.

Nej nu ska jag nog ta och vara lite social (eller kolla på twilight). GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: ANNA PEDERSEN

sv: okej vad kul, fina presenter ! :D



god jul!

2009-12-24 @ 21:01:27
URL: http://annapedersen.se
Postat av: Staffan

Trevliga presenter :) Hoppas du haft en bra jul! =)

2009-12-24 @ 22:31:28
URL: http://www.stfoto.se
Postat av: Fanny

tack själv Tilda :)

2009-12-25 @ 12:22:03
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0