EN PEPPARKAKSPOJKE OCH HANS HUS



Idag har jag bakat pepparkakor hela dagen. Det är ganska mysigt faktiskt, men blir lite tråkigt efter ett tag. Goda blev de i alla fall. Förutom den sista plåten. De blev nååågot svarta, som ni ser på bilden, hahah! Mamma bad mig kolla om de var klara när klockan ringde, men jag har nog det kortaste minnet på denna planet, så de var inne i några minuter till. -.-

Imorgon ska jag gå på stan och köpa lite julklappar hade jag tänkt. Det är ju faktiskt inte så långt kvar till julafton nu, och jag har inte köpt någon julklapp ännu. Jag är osmart.

En grej till. Jag hörde på radion att de flesta har fått jullov nu? Jag ska gå i skolan ända tills på tisdag! Skit.

Kommentarer
Postat av: Lillie

Haha! Lyckat!!

2009-12-19 @ 00:16:08
URL: http://lillietruedsson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Alltid viktigt att tänka på solskyddsfaktorn ;) Kram

2009-12-22 @ 08:20:25
URL: http://www.cia2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0