BIO

JULLOV! Jippie!

Idag i skolan kollade vi först på niornas julshow (eller vad det kallas), sen dansade alla juldansen och runt halv elva var det dags att få sina betyg. Jag är nöjd med dem faktiskt! När jag kom hem från skolan gick jag ut på en ganska lång promenad, tog kort och frös lite ihjäl. Sen åt jag mat och när jag precis hade ätit upp min sista fiskpinne gick jag och kollade på klockan. 14.01. SHIIIIT! Bussen gick 14.03, så jag hade två minuter att ställa in sakerna i kylen, stänga av musiken, ta på mig ytterkläder, kolla så att jag hade biobiljetterna med mig och springa till bussen. Som tur var, var bussen försenad så jag hann. Anledningen till varför jag skulle med bussen var som ni kanske har förstått att jag skulle på bio. Med Lillie. Vi såg New Moon, och den var lika bra den här gången! LOVE.

Nu sitter jag här i mitt rum och är lite små sur över att jag glömde kameran hos pappa när jag fick så bråttom till bussen. Men ni för helt enkelt se de bilderna någon annan dag (förmodligen efter julafton).

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Sandra Arestav

svar; Ja den är riktigt najs :)

2009-12-22 @ 20:36:59
URL: http://fotofreak.webblogg.se/
Postat av: Lillie

Den var så bra (: Vi hade mysigast!!<3

2009-12-22 @ 20:53:07
URL: http://lillietruedsson.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha visst är han! :D

2009-12-23 @ 10:42:06
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0